سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی بازار اصفهان

لیست بهترین مصالح ساختمانی

    نظر

قبل از شروع پروژه ساخت و ساز شما، آیا می خواهید از خانه، صنعتی یا تجاری استفاده کنید. فهرست مواد اولیه مصالح ساختمانی عبارتند از: سیمان، فولاد، شن و ماسه، بتن آماده بتن، سیمهای اتصال دهنده، aggregative aggregates، aggregates، aggregates، آجر، بلوک و غیره. هر گونه مواد مورد استفاده در ساخت و ساز ساختمان باید با دقت انتخاب شود تا ایمنی و عمر طولانی مدت ساختمان.

تمام مصالح ساختمانی در رده های مختلف، اندازه ها و مارک های مختلف قرار می گیرند که به لحاظ عملکرد و قدرت آنها برای اهداف مختلف در ساخت و ساز استفاده می شود.
فهرست مواد ساختمانی و استفاده آنها در زیر فهرست شده است.
سیمان

سیمان یک ماده است که مجموعه، سخت می کند و می تواند همه مصالح ساختمانی دیگر را به هم متصل کند. انواع مختلف سیمان عبارتند از سیمان 53 درجه ای، سیمان 43 درجه ای، سیمان PPC، سیمان PSC و غیره. تمام این انواع مختلف سیمان توسط تعدادی از مارک های تولید شده در هند تولید می شوند. برخی از مارک های شناخته شده سیمان در هند عبارتند از Zuari، سیمان ACC، سیمان سیمان Birla، Ramco، سیمان Ultratech، Dalmia و غیره

اینجا را کلیک کنید: لیست قیمت سیمان امروز

TMT فولاد

TMT به معنای درمان ترمو-مکانیکی است که یک فرایند متالورژی برای تولید میله های فولادی با استحکام بالا از فولاد کم کربن است. این نقش مهمی در ساختن یک پروژه ساختمانی ایفا می کند.

فولاد TMT در درجه Fe 500، درجه Fe 500 D و درجه Fe 550 قرار دارد که نشان دهنده استحکام فولاد به ترتیب صعودی است که در اینجا ذکر شده است. برخی از مارک های معروف فولاد در هند، Tata - Tiscon، Kamdhenu، Jindal Panther، A-one Steel، Bhuwalka، Prime-gold، Sail و Indus e.t.c. هستند.

اینجا کلیک کنید: لیست قیمت فولاد TMT
شن و ماسه / سنگ مصنوعی

دو نوع ماسه موجود در هند وجود دارد. شن و ماسه رودخانه و رودخانه تولید شده (همچنین به عنوان Robo Silicon Sand شناخته می شود).

شن و ماسه رودخانه از بستر رودخانه استخراج و تولید شن و ماسه مصنوعی ساخته شده است. شن و ماسه تولید شده به خوبی شناخته شده به عنوان شن و ماسه ماسه به دلیل توصیه های دولت و رطوبت آن و کیفیت آزاد گرد و غبار و همچنین به دلیل این واقعیت است که شن و ماسه رود در طبیعت کم است و در دسترس نیست و هزینه است. Thriveni، Robo سیلیکون، Materialtree Sand و غیره چند مارک شناخته شده تولید M-شن و ماسه است.

اینجا کلیک کنید: فهرست قیمت شن و ماسه

بتن آماده بتن

بتن آماده بتن به آسانی در دسترس بتن است زیرا آن را در یک کارخانه تولید می کند و به طور مستقیم در محل ساخت و ساز تحویل می شود. استفاده از مخلوط بتن در محل مورد نظر به مخلوط دقیق و کاهش کار در محل ترجیح داده می شود.

بر اساس قابلیت و کاربرد آن، RMC به M-20، M-25، M-30، M-35 و غیره طبقه بندی شده است.
اتصالات TMT سیم

همانطور که از اسم پیشنهاد می شود، سیمهای اتصال دهنده ای به عنوان اتصال به میله های فولادی TMT و کمک به ساخت ساختار مناسب برای ساخت با توجه به پایداری میله های فولادی TMT مورد استفاده قرار می گیرند.
سازه های درشت

مصالح سنگین شامل ماسه رودخانه، شن و ماسه یا ماسه سرباره ای که برای ساخت و ساز استفاده می شود. سازه های درشت پرکننده ها در مخلوط های بتنی هستند. این در هند، 6 میلیمتر، 12 میلیمتر، 20 میلیمتر و 40 میلیمتر ارائه شده است. سنگ آهک نیز به عنوان فلز آبی، ژله و سنگ خرد شده شناخته شده است. هدف از دانه بندی درشت است که به عنوان عامل اصلی تحمل بتن عمل می کنند.

سنگ معدن بدست می آید از Rs.380 - 686 تن بر اساس کیفیت.
آجر / بلوک

آجر و بلوک برای ساخت دیوار استفاده می شود. آنها بر اساس الزامات مختلف ساخت و ساز، شکل ها، اندازه ها و قدرت های مختلف می آیند. آجر و بلوک های با مقاومت بالا عمدتا برای دیوارهای تحمل بار استفاده می شوند زیرا آنها توانایی مقاومت در برابر فشار را به دلیل بار دارند.

آجرهای خشتی از Rs 5.8 - 64 برای هر آجر و بلوک بتن شروع می شود از Rs.27 - 109 برای هر بلوک در بنگلور.

اینجا کلیک کنید: لیست قیمت سیمان

اینجا کلیک کنید: لیست قیمت آجر

شما هم اکنون می توانید تمام مصالح ساختمانی آنلاین را در یک بسته واحد صرفه جویی کنید و زمان و پول را صرفه جویی کنید.

محاسبه مقدار تمام مصالح ساختمانی مورد نیاز برای ساخت و ساز اینجا!